Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Dzień dobry! Na jakie korzyści ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?
Odpowiedz
#1
Dzień dobry! Na jakie korzyści ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?
Odpowiedz
#2
Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/
Odpowiedz
#2
Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości