Kuźnia Liderów
Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Wersja do druku

+- Kuźnia Liderów (http://kuznialiderow.pl)
+-- Dział: Tematy pozostałe (http://kuznialiderow.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Hyde Park (http://kuznialiderow.pl/forum-11.html)
+--- Wątek: Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta (/thread-100.html)



Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Ciadel - 11-19-2023

Dzień dobry! Na jakie korzyści ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?


RE: Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Inup - 11-19-2023

Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-dostep-zastosowanie-na-przykladzie-serwisu-maszyn/