![]() |
Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Wersja do druku +- Kuźnia Liderów (http://kuznialiderow.pl) +-- Dział: Tematy pozostałe (http://kuznialiderow.pl/forum-10.html) +--- Dział: Hyde Park (http://kuznialiderow.pl/forum-11.html) +--- Wątek: Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta (/thread-100.html) |
Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Ciadel - 11-19-2023 Dzień dobry! Na jakie korzyści ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś? RE: Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta - Inup - 11-19-2023 Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć: - lepsze stosunki z klientami, - znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe, - zredukowanie liczby awarii, - zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych, - usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta. Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-dostep-zastosowanie-na-przykladzie-serwisu-maszyn/ |