11-19-2023, 08:46 AM
11-19-2023, 08:47 AM
Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/