Kuźnia Liderów

Pełna wersja: Korzyści ze zdalnego serwisu maszyn - od strony producenta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry! Na jakie korzyści ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?
Do fundamentalnych korzyści związanych z zaimplementowaniem technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych można zaliczyć:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby awarii,
- zmniejszenie liczby wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie wysokości kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu uznawana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po dodatkowe info zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/